niedziela, 21 czerwca 2015

Postacie :)

Postanowiłam pokazać wam jak według mnie wyglądają postacie :) I przy okazji przeprosić was za nieobecność. W zeszłą niedzielę wyjechałam z kraju i nie miałam jak pisać. Na szczęście już jestem w domu :)
--------------------
 Automne:
 

Bon:

Fou:

Pensif:

Net:





















Verano:


Timide:

Hetmosa:

Hiver:

April:

--------------------
Co do rozdziału to pojawi się w weekend. We wtorek mam projekt gimnazjalny i muszę się przygotować a w piątek zakończenie roku szkolnego i muszę nauczyć się wierszy na przedstawienie. Mam nadzieję że mi wybaczycie. A tak przy okazji to dziękuję za 666 wyświetleń xD Jaka szatańska liczba. To taka mała ciekawostka :) Kocham :* Do napisania.

4 komentarze:

  1. Ale dobrałaś idealnie! Właśnie tak ich sb wyobrażalam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak akcja się trochę rozwinie i będzie co nieco wiadomo to dodam jeszcze do nich krótki opis i was o tym poinformuje ^^

      Usuń
  2. Dziewczyno ty normalnie rozwalasz system :D Jak patrze na ciebie i Karole i Martynę to mi przychodzi myśl że muszę usunąć blogi bo ja się do tego nie nadaje :/ Ciesze się że zapoczątkowałam to pisanie w was :D uwielbiam :* weny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ty mnie wkurzasz -.-
    Dodaj ten rozdział w cholere! xd

    OdpowiedzUsuń