wtorek, 30 czerwca 2015

LBA

Hej wam! Jakiś czas temu zostałam nominowana do LBA. Chyba każdy wie co to jest, ale na wszelki wypadek napiszę. 
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Ja zostałam nominowana dwa razy i postanowiłam odpowiedzieć na nie (pytania) w jednym poście. 

Pytania od Szczypiora'y (nie wiem jak to odmienić)

1. Ulubiony film?
Hmmm. Nie lubię oglądać filmów ale jak już muszę wybrać to ''Kołysanka''
2. Ulubione jedzenie?
NALEŚNIKI! To chyba widać po moich opowiadaniach.
3. Jaki rodzaj książek najbardziej lubisz?
Fantasy, rzadziej Science-fiction.
4. Czego się najbardziej boisz?
Siebie samej. Jak bym się spuściła ze smyczy populacja ziemi zmalałaby o połowę.
5. Czy często się uśmiechasz?
Nie. Jak już to jest to wymuszony uśmiech.
6. Jesteś optymistą, realistą czy pesymistą?
Ryzykantką.
7. Jaka jest twoja szczęśliwa cyfra?
Sześć.
8. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny, ale lubię też czerwony.
9. Ulubiona książka?
Jest ich tyle że nie potrafię wybrać.
10. Co skłoniło cię do pisania bloga?
Zryta psychika. Ale tak na serio to nie wiem.
11. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Wilki. Nie pytaj dlaczego bo tego też nie wiem.

A te są od wiktori black:

1. Ulubiony wokalista/wokalista?
Nie mam jednego. Lubię Miley Cyrus, Nicki Minaj, Nirvanę (wiem, to zespół) ale nie mam swojego ulubieńca.
2. Jakiej muzyki słuchasz?
Od POP'u po metal. Trochę klasyki, Rap. Wszystko to, co mi wpadnie w uszy.
3. Hobby?
Czytanie i pisanie. Lubię też rysować, ale nie wychodzi mi to za dobrze (jak ktoś chce mogę wstawić jakąś moją pracę w komentarzu)
4. Ulubiony zespół?
Chyba Nirvana. Nie jestem pewna.
5. Ulubiony blog?
Nie mam swojego ulubieńca. To samo tyczy się filmów, książek, wokalisty, autora książek.
6. Do jakiej książki najczęściej wracasz myślami?
Wracam do każdej książki którą przeczytałam. Czasami wplatam w jakieś rozmowy cytaty z książki xD
7. Jaką książkę polecisz?
Serię ''Wodospady cienia'', ''Zgon'', ''Martwy aż do zmroku'', ''Kłamca'' i wiele, wiele więcej.
8. Ulubiony bohater książkowy?
Nie mam jednego. Ale zazwyczaj są to główne męskie postacie książkowe. Np.: Jace z Darów Anioła, Will i Jem z Diabelskich Maszyn, chyba Derek z serii ''Wodospady cienia'' (chyba bo jest tam jeszcze Lucas który zrobił coś niewybaczalnego ale w sierpniu wychodzi kolejny tom (na półce mam cztery a wychodzi piąta) i nie wiem co w nim będzie). Jest jeszcze Driggs ze Zgonu i wiele, wiele więcej.
9.  Ulubiony serial?
Nie oglądam seriali, ale moim ulubieńcem będzie Shadowhunters czyli serial na podstawie Darów Anioła ^^
10. Co myślisz o 5 Seconds of Summer?
 Szczerze to nie mam nic do nich, ale jakoś nie ciągnie mnie do ich muzyki. Jakieś tam kawałki przesłuchałam ale wolę Nirvanę.

Nominowani:
http://dotyk-pioruna.blogspot.com/
http://czernnocy.blogspot.com/
http://fantastyka-raja-kalpana.blogspot.com/

Pytania:
1. Ulubiony napój?
2. Jaki rodzaj literacki dominuje u ciebie na półce z książkami?
3. Jak chciała byś nazwać swój samochód?
4. Na jaki szalony kolor przefarbowałabyś sobie włosy?
5. Co najbardziej lubisz w książkach?
6. Gdyby to od ciebie zależało, jak na imię miałby twój mąż?
7. Deszcz czy słońce?
8. Wiosna czy jesień?
9. Jakiego najmocniejszego wulgaryzmu użyłaś przy swoich rodzicach?
10. Czy zastanawiałaś się kiedyś jak widzą świat daltoniści?
11. Czy wyszłabyś do sklepu ubrana w piżamę, kapciuszki, z rozczochranymi włosami i rozmazanym na policzkach makijażem?

No więc to by było na tyle. Nie mam pojęcia czy ktoś to w ogóle przeczyta, a jeśli tak to się cieszę. Z rozdziałem nie wiem czy się wyrobię, bo mam jeszcze drugi blog który jest jeszcze bardziej zaniedbany niż ten. Ściskam mocno :* Do napisania.

5 komentarzy:

  1. A ja przeczyralam :3
    Dziekuje za nominacje <3
    Odpowiedzi znajdziesz jutrzejszego wieczora :)
    Jutro podam link :)
    Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://fantastyka-raja-kalpana.blogspot.com/p/nomy-do-lba.html?m=1

      Odpowiedzi już są :)
      Zapraszam i pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Hej. Zostałaś ponownie nominowana do LBA. Więcej o tym u mnie na blogu
    http://claudiainlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji! :)
    Ciekawe pytania i odpowiedzi :)

    truelifebydamien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń